Hari-hari Akhir Perempuan Astro (Temporary)!!

Alkisah, tersebutlah kisah!Tayib...
Aku dan seorang lagi minah ni dapat masuk Intern session kat Astro, disebabkan Minah tu sangat pandai dalam mencari contact maka kami pon dapatlah masuk ke Astro yang kami impikan. Punya lah sebal nye hari pertama, aku datang lambat tau u olls... Tapi aku tetap maintain dengan muka ala2 cute aku ni walaupon hari kedua tu, pagi2 buta kitorang datang dah kena jadi Mak Guard kat Astro! Mana tak nya, orang kat sini mana la datang pepagi bute.. Kitorang ni sebeno nye yang terlebih spirit nak datang awal.

Hah Amek kau!
Arakian, berdiri lah mereka berdua di tepi tiang menjadi penunggu setia! Tapi takpe, kitorang jumpa pulak dengan seorang bekas pensyarah UiTM yang agak tak dikenali.. Aku ingat kan nama dia tu tempat ke apa ke tapi itulah nama dalam IC nya.. Dashat lagi Glamour namanya. Aku respect dgn dia walaupon...hihi biarlah rahsia!

K. K.. Dah.. Aku nak cerita plak hari-hari kami di Astro. Best Giler I tell U! memang best tiada walaupon ataupun apa2 makna di sebalik awan senandung di langit biru! tapi kami ni dipisahkan la pulak kan? seorang kena dok depan buat kerja promo2 (memang dia suka lagi 'enjoys' pon kan), aku pulak dapat meja dekat dengan abang2 sports..Ok sangat la tuh!

I like U olls.. We all due orang very the like2 stay here at Astro k..

Haha..We all berdua dapat kenal and dapat experience yang fantastic I tell U!
Banyak yang kitorang tak dapat kat tempat study, tapi dapat kat sini.. Kerja kat sini serious best and relax + enjoy! Plus korang yang giler kan artis2 tu bleh la datang sini k.. Ramai la yg korang boleh jumpa!
Siap dapat salam dengan Fea Shafiza lagi u olls..

Aku sarankan pada korang yang tengah carik tempat praktikal tu mohonlah kat sini.. Best2.. Tak rugi, experience pon banyak taw!

diorang tak lah scary yang macam bdak2 aku cite kan.. Okay lah..Sampai di sini saja.. biarlah kami mengundur diri, lain kali kami mai lagi..

Sebenornye, aku nak preview tapes jap.. hehe..C ya when I c Ya...

Yang benor,
Perempuan2 Astro(temporary)!

3 comments:

  1. u praktikal kt astro ke dear..
    patot la...
    :P :P :P

    ReplyDelete
  2. feeya shafiza u olls? hahaha. i da hari2 nad salam die. smpai da xnak salam da die tuu. hahaha

    ReplyDelete
  3. Farhana: he~ tanye lixa....die yg shengal dok..kuang kuang..die tulih blog ni hukhuk

    ReplyDelete

Pages

Powered by Blogger.

Copyright © / IniNoorNazirahHani

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger