ku jentik semut itu...

Awini aku sangat bad mood....
dengan perubahan cuaca berlaku bersama-sama dengan perubahan badan yang juga turut berubah membuatkan hormon badan semakin tidak stabil. aku rasa semakin geram dan perasaan marah tiba-tiba hadir tidak tahu kenapa ish period datang lagi....hukhuk.....

Dala tengah marah....semua orang yang ada kena marah ngan aku...huhu....kesian semut kena jentik ngan aku....time tu aku ngah termenung..dia plak yang jadi mangsa aku..hukhuk...sowi semut..habis ko tercampak dari tingkat dua rumah aku....huwaaaaa...

Sangatlah tak seronok bila aku dah bunuh binatang hari ini...aku sangatlah tak suka membuat kerja yang terkutuk begitu..then ngan orang yang aku sayang pun jadi mangsa...cian dia...nasib baiklah dia penyabar huwaaaa....padahal aku ni....nak mandi pun sempat halau semut pegi jauh-jauh dulu...

apa-apa pun...hari kemarahan memang sedang menghantui fikiran sekarang...walaupun dalam mood happy cuz MALAYSIA VS VIETNAM MENANG 1-0.....

bak kata orang melayu :
genggam bara biar sampai jadi debu

0 comments:

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.

Copyright © / IniNoorNazirahHani

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger