aku,kawan dan Air Terjun Sg. Gabai

Harini selepas presentation yang amat berat dan menyakitkan..aku,tika,nana,liya dan liza keluar untuk makan tengahari di kedai Pak Li seksyen 7..dalam perjalanan pulang didepan PKNS kami tiba-tiba berbual mengenai wet world..semasa itu terasa alangkah bahagianya jika dapat mandi air terjun diwaktu panas dinihari..tak semena-mena kami membuat keputusan untuk pergi berkelah di Sg. Gabai....wah last minute planing...seriously it was great!!

sampai je kat situ nana dah ingatkan..tangga dia tinggi tau...kau larat tak..aku dengan bangganya menjawab..ala larat aje..haha...then lepas sampai..aku tengok je tangga tu..Mak aih...tinggi bebenau....hahaha....tercungap aku naik tangga tu..tapi tak pe nak mandi air terjun punya pasai...aku redah jugak..



akhirnya berjaya jugak..aku liya tika dan nana...mendaki tangga yang amatlah tinggi..tercungap-cungap gak lah aku...haha



aku merajok...tika..ko ni..minum sowg2..aku pun penat ni babe..hihihi..



liya..still cute walaupun dah keletihan mendaki tangga..hihi..



nana...agak-agak cikit ko buli anak orang tuh...haha...cian liya nana memang kemamok tol la...hihihi



papehal pun kite posing dulu okea..hahaha...jangan jelez...kuikui...hati yang serabut bertukar menjadi lebih tenang ketika itu....



adoiyai..mase ni nana dalam proses memujuk aku untuk ikut mengelonsor sekali diatas batu-batu yang sangat la licin...aku dah la penakut...gila betoi....



adoiyai..akhirnya....berjaya jugak nana kemamok dan liya kepanda memujuk aku untuk membuat percubaan berani mati itu..habis masuk air hidung n telingga aku...nak nangis la kejap aku kan..haha..but then..i find that its was fun...hahaha..thx cuz dowg bg aku rase experience macam tu babe!..



ops..jangan jeles hehe....walaupun penat tp sangat epy okea hihi...



lastly..aku sematkan gambar ke4 kitorang...nana liya..tika..and me....

stay peace okea...

2 comments:

  1. mama...
    hi5...i can see tat u r enjoying urself lately...
    bgus la..a present for urself..

    p/s: bila nk pegi dgn papa nih?

    ReplyDelete
  2. kerana gelongsor batu tu la
    punggung ku berdarah..
    kacau line btol

    ReplyDelete

Pages

Powered by Blogger.

Copyright © / IniNoorNazirahHani

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger