Aku dan Port dickson

Alkisah..

Minggu ni aku berjalan sakanlah ye..kesana kemari..adoiyai sampai dah tak larat nak jalan lagi..dan destinasi aku kali ini pula adalah Pantai Port dickson..sebenarnya aku pergi bersama teman-temanku yang cukup akrab dah macam anak beranak dan adik beradik dah..so dah lame tak jumpa..lame ke? haha..kami pun decide la nak keluar bercuti menghabiskan waktu bersama-sama secara disengajakan..hahaha...oleh itu makanan disponsor oleh Mamu..sape? rahsia hanya kawan-kawan aku sahaja yang tahu dan faham hahahaaha...bukan sugar daddy okea..macam pak cik kitoranglah..jadi disebabkan mamu kami semua dapatlah menghabiskan masa bersama-sama rakan taulan...



inilah pemandangan dari balkoni cantik tak? cantikkan?



aku pun sempat berposing hahaa...okea la tu...



nila kawan-kawan saya yang saya maksudkan itu hihi..



sempat jugalah pegi karaoke kat lounge hotel..haha..tu Rezal..sedap suare die...sampai pagi buta jugalah diorang berkaraoke..



hait..aku baru bangun pagi okea..hukhuk..musyuk babe!!! hihihi...





yang pakai baju putih tudung biru tu..kak nurul...hehe..bangun pagi..tengahari baru turun..oklah kite makan dulu..hihi..makan untuk pagi + tengahari hehe..




sebelum aku balik..aku sempatlah termenung kat atas kerusi ni sambil menunggu ilham datang..haha..tunggu punya tunggu adoiyai tak datang-datang hihihi..ini je yang aku leh share kali ni..wait k for new update..mane lagilah tempat aku pegi..hahaha..

0 comments:

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.

Copyright © / IniNoorNazirahHani

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger