Aku,kawan dan Kuala Lumpur

Pada malam selasa yang lepas aku,Nana,Tika dan Liya telah bersama-sama mencapai kata sepakat untuk keluar OVERNITE bersama-sama sambil menikmati keindahan malam di Kuala Lumpur. Maka berikut adalah foto yang sempat dirakamkan..Maaf jika aksi-aksi kami agak HOT kerana gambar ini dirakam bukanlah bertujuan untuk dipublishkan. Ia sangat eklusif maka enjoy the moment okea..by the way its nice to hangout with u all babe..



gambar ini dirakam sebelum kami masuk ke DSB..untuk menonton filem Lu Pikir Lah Sendiri Nabil....hehe..sume dah cantik-cantik okea...kami bersiap sedia..hihi



Inilah pemandangan didalam DSB semasa tayangan diadakan..hehe...uiks kak Lin pun ada ni..



semasa ini kami di Bukit Tinggi..suhu yang amat sejuk telah memerengkan otak kami semua..hiihi...i can see nice view from there..



image ini sempat kami rakamkan..semasa kami berlegar-legar disekitar tasik..alien ini bernama tika..liya dan nana..agak-agak dapat teka tak yang mana satu diorang...haha..



terserlahlah ke tintongan kami ketika ini..hehe..kami sedang berlatih watak orang gila..haha..agak-agak siapa ek paling menyerlah..kuang..kuang..kuang..



tika..liya dan nana..hukhuk..membuat pose paling cute gitu....hehe..



aku..tika..dan nana time tu dah kehabisan idea untuk berposing di tepi Tasik Titiwangsa yang sangat sunyi dan tenang diwaktu malam...peace je babe..

0 comments:

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.

Copyright © / IniNoorNazirahHani

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger