My Luvly Besday!!

27.01.2010 usia ku pada hari ini telah menjangkau 21 tahun..Allahamdulillah aku masih lagi berdiri di dunia agung ciptaan Allah ini dengan keadaan yang aman dan bahagia.Masih lagi bersyukur dengan nikmatnya atas kesenangan dan kemakmuran hidup yang telah aku miliki selama ini. Bersyukur kerana diberi kesihatan dan keluarga yang bagiku cukup membahagiakan.

Detik 12 malam tepat tarikh 27hb Januari 2010 menandakan harijadiku menjelma..ketika itu aku berada di Kolej Puncak Perdana dibilik kawanku..Nana dan Liya..ada Skrip yang harus disiapkan...ketika itu jugalah talian telefonku Celcom ku mula menyakitkan hati...ku lihat bar ditelefon...tiada line....haih...ok aku cuba bersabar..line mula naik perlahan-lahan..ketika itulah mesej datang berduyun-duyun..tet..tet..tet...anda telah dihubungi oleh......bla..bla...dekat 30 pangilan tidak dapat diterima....hati sakit cuma aku cuba memasrahkan diri melihat sahaja mesej keluar masuk..Jadi aku pun menutupkan mataku dengan hampa...

Apa-apapun..aku ingin berterima kasih kepada kawan-kawan yang menghantar mesej samaada di facebook atau di telefonku...khusus kepada rakan facebook seperti Darling Belle,Syahril Syazwan,Born To Be Bobot,Mohd Redzaudin Reman ,Mohd Faizal Mohd Salleh ,Mohd Kasyfil Azim, Fakarul Maulud Kamarulzaman,Nur Nabilah Mahabar,Safar Zam ,Hazirah Razali,خير اضحى مدزلن,Noorsarinawati Ahmad Sabri,Nur Azimah Hani ,Badriyah Osman, Alif Anas,Norziyana Kassim,Zuhidayah Zulkifli,Lily Azlynn ,Balqis Ibrahim,Hasanul Amir,Hadrat Zaid dan Woo Hui Kian..dan tidak lupa kepada ucapan harijadi berbentuk pesanan ringkas sms dari Abg Adib,Kak Zura,Ayah Samah,Mama,Ayah Senin,Mak Zarina,Mohd Ekhwan bin Darus,Safar,Luca dilukai,Ayu Basir,Pia,Yone,Arina,Fared Hamzah...tidak ketinggallan kepada yang menelefonku pada malam harijadiku..Tika Ahamad dan Alin..Mama..Alif Anas..Fared Hamzah..dan banyak lagi yang tidak dapat aku tulis disini..

Akhir sekali aku ingin berterima kasih kepada semua hadiah yang diberikan...





















terima kasih sekali lagi atas semua hadiah dan ucapan...Semoga sempena Ulang Tahun Kelahiran 21 tahun ini akan menjadi titik tolak perubahan dalam hidupku..Amin

1 comments:

Pages

Powered by Blogger.

Copyright © / IniNoorNazirahHani

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger