13/05/2009

Dah lama aku tak online dalam tagged...dan selama itulah bermacam-macam pengajaran aku hadapi..aku belajar erti hidup..selama peningalan aku....macam-macam peristiwa terjadi membuatkan aku bersyukur dengan apa yang aku miliki....selama ini..dalam sedar dan lupa....ramai lagi yang berada diluar sana yang terpaksa menjalani hidup dengan lebih susah daripada yang aku dapat bayangkan...membuatkan aku lebih berhati-hati dalam menilai hidup aku yang selama ini tidak aku hargai sebaik-baiknya..melihatkan manusia disekeliling aku yang bergolak dengan masalah sedang bertarung hidup tanpa pernah mengalah...membuatkan aku malu dengan diri sendiri yang kadangkala cepat mengaku kalah dengan kehidupan aku....

0 comments:

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.

Copyright © / IniNoorNazirahHani

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger