27/04/09

Hari ini aku telefon mama aku..rindu betul dia kat aku...macam-macam retorik mama buat supaya dapat tarik aku balik ke rumah cepat.. terkenangkan kembali zaman remaja dulu..aku selalu merungut dan berangan-rangan nak cepat-cepat jadi besar dan dewasa macam abang-abang aku..tapi bila dah besar ini rasanya seronok betul jadi budak-budak...macam itulah ragam manusia...sentiasa tak puas dengan apa yang ada...aku juga begitu...aku benci betul pergi ke sekolah dulu...azam dalam hati nak cepat-cepat keluar dari sekolah dan masuk ke universiti....tetapi kini aku bahagia dengan hidup ku...disayangi keluarga..dan ditemani orang-orang yang mengasihi aku...tidak tahu sampai bila kebahagiaan ini akan berlanjutan...namun aku sentiasa berdoa dan bersyukur dengan kurniaannya..ALHAMDULLILAH...

0 comments:

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.

Copyright © / IniNoorNazirahHani

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger