26/04/2009

Buat kali pertama untuk tahun ini aku menjejakkan kaki ke majlis perkahwinan seorang rakan sekerja Abang Adib..hati tercuit apabila berada dalam majlis tersebut. Walaupun majlis tersebut cukup sederhana namun kebesaran hati tuan rumah yang menjemput kami ke majlis perkahwinan ini jelas terlihat diwajahnya. turun sahaja dari kereta kami dijemput dengan mesra oleh tuan rumah untuk menjamu selera. melihatkan penduduk yang datang cukup mesra dengan kami membuatkan aku berasa tidak jangal dengan persekitaran yang baru itu. Bagi aku inilah pertama kalinya dalam hidup aku datang ke majlis perkahwinan yang cukup sederhana tetapi penuh dengan keberkatan seperti itu. bukan mahu mengatakan majlis-majlis perkahwinan lain tidak bagus dimata aku. cuma semua majlis yang pernah aku pergi selama ini bagi aku hanya majlis penuh dengan kemewahan dan lebih kearah bermegah-megah dari mahu mencapai tujuan yang sebenar.

0 comments:

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.

Copyright © / IniNoorNazirahHani

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger